Kutupkavi 4 ay 16 günlük bebeğim var ve doğumdan sonra 2. Kez rengl oluşum. Çok yoğun kanamam oluyor ve dikişlerimde ince ince ama şiddetli bir şekilde acıyla ağrı karışık kramplar oluyor ara ara başına gelen var mı yada bir bilgisi olan?
Hahahahah12 Kutupkavi canum ben sezeryan oldum aynısı bende de oluyor . Aslında kasıklarım agrıyor ama dikişler etkilenıyor normal die düşünüyorum
Kutupkavi Hahahahah12 normalde de hamileliğimden önce kışın zor bir regl geçirirdim soğuklardan dolayı ama bu sefer dikişlerimde ağrı hissettim bi acaba oldum 😇