Arkadaşlar 13 aylığız 14 e gircez nerdeyse ben halen gece beslenmesini bırakamadım sabaha kadar defalarca uyanıyor kızım ve ben artık ne yapacağımı bilmiyorum uyuyamıyorum asla pskolojim alt üst oldu resmen ağlıyorum artık yatağa yattığım 10 dk içinde hep kalkıyorum sabaha kadar bu böyle devam ediyor . Nolur bırakanınız varsa nasıl bıraktırdınığınızı anlatırmısınız Allah rızası için lütfen 😭😭🙏