Herkese merhaba
kızım 2 ay 9 günlük doğdugu günden beri sürekli ağlayan bir bebek.. doğdugunda anne sütü + mama diye gittik sütüm yetersiz oldugu için suanda hiç yok sadece mama ile besleniyor. Mama saati geldiğinde kıyameti koparıyor ben içeri gidip mama yapana kadar katıla katıla ağlıyo hiç bişey yapamıyorum o kadar zorlanıyorum ki inanılmaz zor bi bebek. Doktora götürdüm 2 gün once aylık kontrolune cok gazı oldugunu söyledi doktor. Zınco damla kullanıyodum günde iki defa onu 3 e cıkardı. Ve bir damla daha verdi Relactaz diye ondanda günde 3 kere veriyorum gazını cıkarı afedersiniz ama büyük insan gibi cıkarıyo ama yine ağlıyo yine kıvranıyo hiç durmuyo her gören ne kadar zor diyip duruyo kafayı yemek üzereyim çok üzülüyorum.. uzun oldu kusura bakmayın😔