e1if Kızlar üst iç bacağımda böyle bir yara var aynı yaradan sırtımın kenarında da var fikri olan var mı acaba
UzncMom e1if aynısı eşimde oldu hemde bayağa büyüdü bacaklarında bikaç tane oluştu ama kendiliğinden geçti bi zaman sonra.Siz doktora gidin yinede ihmal etmeyin eşim gitmemişti
UzncMom e1if geçmiş olsun canım🙏Eşiminde öyle büyüdü başka da çıktı işte uzun sürdü onunda geçti.Yine de takip et canım bi dr a görün olmadı🙏
Seymatumer Sanırım zona dedikleri oluyor tam emin olmamakla beraber zona hastalığındada böyle yaralar çıkıyor