Benim oğlumda seyrek yapmaya başladığında doktora sordum ve anne sütü alan bebeklerde 10 güne kadar kaka yapmama normaldir dedi. Sonra ben kayısı kompostosu içmeye başladım her gün. Bebeğim de her gün kaka yapmaya başladı. Ben içmeyi unuttuysam o da o gün yapmıyordu. Sonrasında kendi kendine düzene girdi çok şükür. İsterseniz bir deneyin.