Melekmls ya ölmek isteyecek kadar da değildi alışma süreci bende😀 bu birazda doktorla alakalı sanırım eğer cidden çok rahatsızsanız tekrardan ölçü aldırırsınız ama alt dişe alışmak daha zor ondan emin olun. Üst dişlerim fenaydı hatta alttaki bir dişim üstteki bir dişimin üzerindeydi ve çenem kapanmıyordu sağolsun doktorum harika dişler yaptı bana. Evet alışmak kolay değil ama kendinize biraz zaman tanıyın sonuçta hiçbirşey kendi dişiniz gibi olmaz. Şu an 5. Yılım ve o kadar alıştım ki tıpkı kendi dişim gibi