birprensannesi__ Hatay31 dus aldir sakinleşsin malesef hicbir zaman bitmiyor hep agliyor 6 aya kadar diyorlar bilmiyorum artık bende uykusuzluktan ölecem artık piskolojim bozuldu🤷😒
Moonlightttt Hatay31 çok geçmiş olsun.3gun sonra 7 aylık olacak hala devam bizde. Ama 4.ayda gündüz bitti, gece devam ediyor ben hala gaz yapan hiç bir şey tüketmiyorm ,ek gıda olarak bebeğe de vermiyorum. Doktor nadiren 8 veya 12.aya kadar dev edenler oluyor dedi. Ama aklına getirme çabuk geçer inşallah
Moonlightttt Hatay31 normal doğumda bağırsak için yararlı bakteriler de alıyormuş bebekler ama normal olup yine de gaz sancısı çeken çok bebek var. Probiyotik damla ve gaz damlası bir arada kullanabilirsin. Hergun kimyon çayı iç gece yatmadan. Gaz patates bile yapıyor ne zaman yesem sabaha kadar kıvranıyor hala dikkat et yediklerine canım ve yersen de öğle yemeğinde ye az bir şey arkasna kimyon çayı iç,akşam bu tarz şeyleri tüketme
Hatay31 Moonlightttt valla bi bakıyorum gaz yapan yiyeceklere aç kalmam lazım direk öyle kuru fasulyeymiş nohutmuş tüketmiyorum tabiki ama kepekli ekmek yiyorum o bile gaz yapıyor diyo açmı kalayım diyorum bu seferde süt azalıyor napıcağımı şaşırdım😂
Moonlightttt Hatay31 Ha bir de sıcak su torbası ni makul bı sicaklikta ayaklarının altına koyabilirsin gece çok rahatlatıyor.(patlama ihtimaline karşı birkaç poşet gecirmeni tavsiye ederim ve ılık olsun bebisin ayakları yanmasın sancısı hafifletir)
Moonlightttt Hatay31 anlıyorum 😅 yeşil fasulye booolca yiyebilirsin denedim.kiyma et tavuk pirinç pilavı.un -tarhana-sehriye-pirincli yoğurt çorbası ( salçalı yemeklere mümkünse et tavuk suyu koyarak pişir protein için). Her gün yumurta (hem süt tadını güzelleştirir hem protein) yeşil olan sebzeler güvenilir(brokoli hariç) süt için tahin gerçekten harika. İrmik helvası, süt. Eğer zaten gazlı yiyim dersen 2 saat sancı cekecekse 3 4 5 saat çeker ikinize de yazık. 4.aydan sonra yavaş yavaş deneyebilirsin su yaptı gaz bu yapmadı diye bence Mesela patates yemeği bizi mahvediyor kimyona bulayıp yiyorum.kimi gazlı bebek de olsa etkilenmez bundan ileriki aylarda denersin yavaştan.
Hatay31 Moonlightttt patateste mi yapıyor bende neredeyse haftada 2-3 patates yiyorum yiyecek birşey bulamadıkça
Moonlightttt Hatay31 bir de dereotu sütü o kadar çok artırıyor ki. Salatana, yoğurda dogra doğra ye canım. Bir de 3.ayda göğüsler terbiye olmaya başlıyor birden göğüslerin yumusacik olur süt yok gbi korkma. Ben sağlık ocağına koşa koşa gitmiştim hemşire söyledi ama fiss diye 1funde oldu
Moonlightttt Hatay31 Cook ilginc ama kızartmasıni az yediğimde bir şey olmuyor, patates yemeği yersem sabaha kadar sancı yapıyor. Evet patates de gaz yapanlar listesinde var. Yeşil fasulye, ıspanak,pırasa, kabak, biber dolması gibi şeyler yemeni tavsiye ederim
AnnaKarenina_ Hatay31 sen kimyon ye iç sürekli bak ben yaptım çocuğum çok rahat etti ama bende kimyon aletji yaptığından bıraktım içmeyi
Hatay31 Moonlightttt hahaa dün akşam annemi aradım anne bu çocuk doymuyor mu sabahtan beri ağlıyor diye dediğiniz gibi göğüslerim taş gibi değildi ama süt geliyor sütüm mü azalıyor diye korktum sağlık ocağına gitme fikride vardı aklımda ağladıkça çaresizce herşey aklıma geliyordu ama kimyon çayı içtim az rahatladı gibi aç olsa falan herhalde ağlardı yine
Moonlightttt Hatay31 🤗 süt geliyosa vardır bebek emdikçe üretecek artık rahatlayacak göğüslerin. Gazdandir biz de dün gece sabahladik 2gun sonra 7aylik olacak 😂🙈🙈 2 kaşık bezelye yemiştim çok canım istedi ama sadece 2 kaşık 😂