Arendenizinannesi 2.5 ay yapmadı oğlum sadece anne sütü alıyor.1.5 aylık başladı yapmamaya.Acillerde süründük kullanmadğımız damla fitil lavman kalmadı anca lavma ve fitille yapıyordu yada popo deliğinn etrafına zeytinyağı sürüyordum onda bile yapmıyordu neler yaptık neler.Bütün tahliller temiz çıkıyordu çocuk ağladıkça ben ağlıyordum.Anne sütü alan bebek kabız olmaz bunu bilin🙏15 güne kadar normal hatta oğlum daha fazla bile yapmamıştı.Lütfen fitil lavman yapmayın oğlumun poposunda çatlak oluşmuş bu sebepten ve bağırsak tembelliği yapıyor.Sabırlı olun lütfen 🙏Mutlaka yapacaktır🙏Bizim düştüğümüz hataya düşp daha kötüsünü yaşamayın.Popo çatlağı geçince 10.gün kendi yaptı ve şükürler olsun 7 ay 12 günlüğüz o geçirdiğimiz 2 aydan sonra düzenli olarak 2-3 günde bi yapmaya başladı yapmasa bile asla müdahale etmem.Nacizhane tavsiyem {doktorumun da} anne sütünü sağın birkaç kez biberon harici bişeyle verin içine 1 çay kaşığı zeytinyağı ekleyin.Direk vermenizi önermem bazı bebekler boğulabiliyor.Bizde işe yaramadı ama yarayanları biliyorum.Geçici bir süreç 🙏Gaz damlası kullanabilirsiniz gazından sıkıntı çekiyordur kaka siye düşünmeyin biogia kullanmıştık kaka yapamadığı zaman gazını çıkarıp daha bi rahatlardı.Stres yapmayın yazdıklarımı da unutmayın🙏💕