Banu43 çocukluk dönemi aşılarının en zoru 2.ay aşılarıdır maalesef. Verem aşısı da yapıldığı için ateşi, ılık duş ile kontrol altına alma şansınız yok ama ateş çıkmadan da calpol vermeyin, miniğinizin bağışıklık sisteminin devreye girmesi lazım, aşıların amacı bu. Ateşi yükselirse kilosunun yarısı kadar bir ölçü olacak şekilde calpol verebilirsiniz. Miniğinizi sağlıkla büyütün 😊