Arkadaşlar bebeğimin hep doğduğundan beri davranışları agresif ve inat ve dayanamıyorum kafayı yemek üzereyim yemek çorba ne varsa uzattığımda itirazsız kafasını elini çeviriyor aşırı güçlü ve zorla bile yediremiyorum herşeyi reddediyor böyle bir durumla karşılaşan var mı gerçekten gücüm tükendi davranış bozukluğu var resmen çocukta :( kendi ruh sağlığımı yitirmek üzereyim 14 ay boyunca hayatı resmen zindan etti ve meme manyagı resmen safdece memeyi reddetmiyor onun dışında herseyde sorunlu olmasından bıktım banyo uyku yemek yeme bez değiştirme bunlar benim icin ölüm resmen :(