2 ay 25 günlük kızım mama ile besleniyor.1.ay aşısı ile 2.ay aşısı arası hiç kilo almamıştı. Mamaya başladığımız gün 4400 dü. Her emzirmeden sonra 30 cc mama ver dedi. Doymadı ben her emzirmefem sonra 60 cc verdim. Sütüm çok azdı. 1 hafta sonra 4900 olmuştu. Doktor 2 saatte bir 60 cc mama ver dedi ama bu imkansız. Asla 60 ile doymuyor. Anne sütünü kestim 2 saatte bir 90-100 arası içiyor. Bazen uyanınca 120 130 içiyor. Çok kilo almasından korkuyorum ama az miktarı da doyurmuyor çok ağlıyor. Napıcam bilmiyorum 🤷♂️