Tuceeee 7.ayımıza girdik.Emiyor ve uyuyor.Uyuduğunda çekiyorum göğsümü tekrar tutuyor emiyor.Önceden kendi çekilirdi.1,5 haftadır böyle yapmaya başladı.Doymuyormu acaba?