Bugün ablama gittik yiğenim 6 yaşında oğlum 2 ama benimki nasıl mutlu sarılıyor (okula gittiği için görüşemiyorlar pek ) neyse o koltuktan koltuğa zıplıyor tabiki benimki de peşine yapmaya çalışıyor falan bende nasıl mutlu oldum dedim benim oğlum pek bilmiyor evde koşturmayı hep biz kovalayalım istiyor kendi koşsa enerjisini atar falan diyorum salak salak
sen biz eve gir çocuğu tıkadım üzerini giydirdim git annecim salona geliyorum dedim bi tişört alıyordum ki bizimki koltuktan atlamış iki ayağının üzerine çömmüş ağlıyor içim gitti ömrüm den ömür gitti emzirdim falan yok basmıyor ağlıyor neyse röntgen falan öektiler bin şükür kırık çatlak yol dedi doktor
ama yarında basamazsa ortopediye götürün dedi şuan sallıyorum zeytinyağ ağrı kesici sprey sıktık ama ara ara ayağını kaldırıp ağlıyor geçer mi sabaha başına gelen var mı 😔