Kızlar telefonum 7 plus 32 GB çok temiz kullandım cidden maşalah 😂 ama çocuk oldu malum hafıza problemi bazen watsapa bile giremiyorum telefon değiştirmeyi düşünüyorum tabi ki üst modelleri almaya durumum yok yeni telefondan başka öneriniz varmı zor oluyor mu gerçekten kime söylesem abartarak saçmalama geçme falan diyolar