Ummuhanhuseyin merhaba, ben humananın kimyonlu rezene çayını aldım kendimde içiyorum bebeğimede 2 gündür veriyorum 30 cc bana bebeğimi dahada şişirdi rahatsız etti gibime geldi bugün vermedim daha iyi şu an. Ve ayaklarını mümkün olduğunca sıcak tutun gerçekten işe yarıyor ben sıcak uygulaması yapıyorum. Ebebektende kiraz çekirdekli kemer aldım ondanda memnunum