senemmgncr aynı dertten muzdarip oldum bende. İlk önce ilaç içmek istemiyosan kiraz sapı çayı var ben ondan içtim deli gibi bağırsak çalıştırıyor. Bundan önce da osmolak şurup vermişti doktor onu kullandım. Ama o aşırı derece kötü kokulu gaz yapıyor bilgin olsun. Ama en iyisi doktora gözükmeniz ona göre bir ilaç verir size 🌺