hulyaaa-123 biz önce buğdayı akşamdan yıkayıp çok yıkayıp ama sıca su ile yarım kg ve ya 1 kg ıslıyoruz sabah kadar kapağını kapatıp bekletiyoruz kuru fasulye gibi işte :) annemle ben düdüklü kullanmaktan korktuğumuz için normal tencerede yaparız . İçine kırmızı et veya tavuk koyarız biz tavuk koyuyoruz . Bütün tavuk alıp onun yarısını mesela temizleyip haşlıyoruz sonra iyice haşlanınca didik didik didikliyoruz :) içine koyacaz ya . Sonra ayrı bir tencerede buğdayı sıcak su ile pişirmeye başlıyoruz ve hemen içine didiklediğimiz tavukları da atıyoruz ve tavuğu haşladığımız suyun yarısını keşkek tenceresine süzerek ekliyoruz ki tad versin . Tuz atıp kapağını kapatıp pişiriyoruz orta ateşte . Pişme durumuna göre sürekli sıcak su ilave edebilirsin ve sürekli karıştırırsan dibi tutar ara ara karıştır . Baktın pişti yumuşadı biz biraz blenderdan gecırıyoruz ama püre halinde de olmayacak .bu da bıtınce ayrı bir tavada tereyağını iyice pişirip keşkegın ıcıne ekleyip son 5 dk daha pişirip kapatırsın. Servıs yaparken yine üstüne tereyağı ve toz kırmızı biber ile renklendirebilirsin 🥰