Huma_kus34 Sıcağa yakın ılık duru su ile ıslatılmış bir tülbent veya gazlı bez ile günde 3-4 defa gözlerini içten dışa doğru hafif masaj yapacak şekilde silin. Göz ile burun arasına hafif bastırarak dairesel hareketlerle masaj yapın. Düzelme olmazsa damla demişti. Siz bu şekilde denediniz mi hiç? Çok fazla mı akıntı 2 güzün de de var mı? Yine doktorunuzun dediğini uygulayın yenidoğan diyorsunuz çünkü yanlış bilgi vermiş olmayayım.