Kızlar bebeğim 4 buçuk aylık yaklasik 2 aydır mama kullanıyoruz ilk başlarda Aptamil kullandım ama gaz problemi ve kabızlık yaşadık. Hipp de gaz sorunu yaşadık. Sma kullanıyorum bunda da her mama içtikten sonra baya kusuyor ne yapmalıyım sizce hangi mamaya geçmeliyim iyice kafam karışti artık