Kızlar eşim pozitif ayrı evlerdeyiz. Bugün 4. Gün bende hapşırma ve burun akıntısı başladı etrafımda kimsede böyle belirti vermemiş.boğaz ağrım öksürük yok. Teste gidemiyorum bebeğimi bırakabileceğim kimse yok. covid olup burun akıntısı yaşayan var mı bebeğime geçecek diye psikolojim bozuldu 🤦🏻♀️