egemoms2 Bebeğim 11 aylık. Hep çorba kivami yiyor. Onun dışındakileri öğürüyor. Bu sıralar da çok iştahsız hiç bişey yemiyor. Ne önerirsiniz va rmi aranızda bebeği bu şekilde yemeyen