İyi akşamlar anneler 13 aylık bebeğim dişinden huzursuz fakat 2-3 gündür yemesi de azaldı kulak çekme salya v.ss
ama bugün farkettik ki üst azı dis yerinde şişlik morluk. İnternetten baktığımda normal olduğu söyleniyor var mı yaşayan yarın olmadi çocuk doktoruna götüreyim. Calpol ve calgel jel kullandım. Zeytinyaği karanfil yağı kürü uyguluyorum