Minikbirbaby Herkese merhaba. İki aylık bebeğim iki gündür kusuyor 5 dakika emse bile çok gegiriyor şaşırıyorum. Bazende hiç gegirmiyor. Süt ictiginder omzuma almadan kusuyor çok içtiğini düşünüp az az vermeye çalıştım ama yinede kusuyor. Başına gelen var mı napmam lazım. Hemşireye sorduğumda fazlasini çıkartıyordur dedi. 1.5 saat uyuyup uyanmış çocuk 5 dakika emdiginde nasıl fazlasını çıkartır anlamıyorum. Yardımcı olursanız çok sevinirim başına gelen var mı doktora götürmeyi düşünüyorum ama doktor ilaç verir mi 2 aylık daha
Goktug-42 Minikbirbaby 7. Ayına kadar her emdiğinde kustu 🙋♀️Ben götürmüştüm Doktor iyi birşey olduğunu sütün yaradığını söylemişti
Goktug-42 Minikbirbaby hemşire doğru demiş şuan doyduğunu bilmediği için hunharca emiyor fazla geliyor onu cıkartıyor zamanla toparlıyorlar zor oluyor ama geçecek
fermaninannesi Minikbirbaby ya çok yiyordur yada bebeklerde reflü oluyor öyle bişey olabilir eğer kusmuğu kesilmiş süt gibiyse sütün yarıyordur korkma 6 aya kadar kustu benim oğlum yan yatır sürekli bide reflü yastığı al iyi gelir. 😊
Zeynom03 Minikbirbaby canım bebeklee ilk 5 dk da karnını doyuracak kadar emerlermis zaten sonraki memede kalışı keyfi 😅🤭 benim kızım su an 2 buçuk aylık nerdeyse 1 aydır kusuyor o da gelişimi kilo alması gayet iyi korkmuyorum o yüzden tek sıkıntı sürekli üst değiştirmek o da çok ağlıyor değişirken o 🤭😅
Tazeanne00 Minikbirbaby ıyı kotu sutu ayırt edıyor peynir gibi olanda sutun yaradığını goster gesi canım
gamzely Mide kapakçıkları oluşmadığı için gegirirken hepsini çıkarıyordur.. Fazlasını kusması durumı az kusarsa olur demişti doktor bana..
Alputkan Benim oğlum 3 aylık, 2 haftalığından beri kusuyor, günde kaç defa üst değiştiriyorum. Doktoru kilo alımında sıkıntı olmadığı sürece sorun yok dedi.