Osman gönülalın uyku gerilemesi videosunu izliyordum da merak etmeyin bu gerileme 4. Ay atağının bitmesiyle bebeğiniz eskisinden daha iyi uyku uyuyacak diyor. Benim oğlum doğduğu günden beri uykuya düşkün bi bebek buraya postta açımıştım 5 saat uyuyunca korkup. Gündüz 5 6 kere 40ar dk uyur akşam da 8 9 uyurdu sabaha kadar gözünü açmazdı ara ara kalkıp emmek ister emip geri dalardı. Ne güzelmiş o günler. 2 haftaya yakındır özellikle de son 5 gündür falan gündüz uykusuzluktan deliriyor ama asla uyutamıyorum normalde kucağımda pışpışla uyur. Yok ne yapsam uyumuyor 4 5 saat geçince artık yorgunluktan dalıyor 30 dkya kalkıyor. Akşam olunca hele 8 9 yine uyutuyorum saat başı kalkıyor en fazla 2 saat deliksiz uyuyor bidaha yok gece desen sık sık uyanıp emmeye başladı. Sabah bazen 5te gündüzmüş gibi uyanıyor.
Merakım şu öncelikle doğduğu günden beri uyumayıp hala da o şekilde devam eden anneler değil de, hep düzenli uyuyan ama 4. Aydan sonra uyku gerilemesi memeye düşkünlük yaşayan kişileri merak ediyorum atak bitiminde daha iyi uyumaya başladı mı? Huyundan suyunda değişiklik oldu mu?