AyseM ne demek bu forumdaki çoğu yorumu arkadaslarin fazlaca genç oluşlarına veriyorum. Siz kafanıza takmayın 3 yaşındaki bebeği bezlemek ile 6 aylık bebeği bezlemek aynı şey değil ve bunu hiç bir anne arzumalaz hem maddi hem manevi. Üzmeyin kendinizi benim eşim 4 yaşından sonra konuşmuş .şu an dünyanın en konuşkan insanlarindan biridir 😁 her şeyin bir sebebi var ve bazı şeyler genetik. Mesela benim bebeğim 20 aylık ama 20 kg bu sebeple benim fizik bitmiş vaziyette belimde 2 fıtık omzumda boynumda dizlerimde hasar cikti . Bazen yataktan ağlayarak kalkıyorum. Benim bebeğim hazır olduğuna dair pek çok sinyal veriyor ama ben hazır değilim erteliyorum bir süre. Sizin de bu işi yaza cozeceginizden adım gibi eminim ❤️
Sizin için beze baktim a101 onlineda 6 numara kalmış sadece ve 80 adet 99,95 ben hiç kullanmadım ama yorumlara baktım sleepy 7 noya denk demişler. Ve nerdeyse herkes beğenmiş bezi. Bence bir şans verebilirsiniz.