Uraz2021 Kızlar 8 aylık bir oğlum var her şeye ağlıyor ayağa kalmak için oyuncağına uzanıp almak için . Her defasında ağlamasın diye istediğini yapmıyorum ama bu şekilde alısır mı ? Nasıl bir tepki vermeö doğru olur bilemedim
Sofita Uraz2021 aynılarını yaşadım 8. ayda oldu bunlar hep ama huysuzluğa vurdu işi atakmış sanırım 9. Ayında pamuğa dönüşmesini bekliyorum inş 😊
28minikdnym Uraz2021 şuan bizimde öyle malesef istediği olmayınca ağlıyor yada ıııııı diye mızmızlanıyor yapsam her defasında tekrarlıyor yapmasam hiç susmuyor 8 aylık
Uraz2021 Sofita o kadar mızmız ki anlatamam artık başım ağrıyor . Yürümek istiyor , emeklemek istiyor . Sürekli mutsuz
Uraz2021 Sofita benimki valla hem emeklemek istiyor hem yürümek hem örümceğe binmek o kadar mızmız ki sürekli ağlıyo🥺
Uraz2021 28minikdnym öne atıyor kendini yüz üstü kalıyor ilerlemeye çalışıyor ama gidemiyo😂 sanırım daha var