Merhaba güzel anneler 22 aylık oğlum çok grip oldu burun akıntısı var ateş olıyor ara ara doktora gittik ilaçlarını da kullanıyoruz ama ben ekstra desteklemekte istiyorum ve iştahı inanılmaz azaldı sadece çorba içiyor şuan. Çabuk toparlayacak çorba tarifleriniz var mı acaba az da olsun içsin de şifa olacak bişeler içsin diyorum. Tarifi olanlar varsa yardımcı olabilirse çok sevinirim 🙏