asellinaaa21 kızlar evolvıa nutrıproplus tan gecış yapmış bulunmaktayım evolvıa cok kotu kokuyodu kustugunda falan bıde kabızlıgımız çok oluyo bu mama kabız yaparmı acaba
canselcalgn asellinaaa21 biz kullanıyoruz ben çok memnunum. Ne gaz yaptı ne kabız. Kilo da aldırıyor gayet güzel
DurununAnnesiiii En yaklaşık 4 aydır kullanıyorum bundan önce aptamil kullanmıştım o aşırı kabız yapmıştı. Sma dada bir süre devam etti ama probiyotik kullandım 1 ay düzene girdi şuan hergün kendikendine yapıyoR. Kızımda seviyo degiştirmedim memnun kaldım
DurununAnnesiiii asellinaaa21 nbl drop ismi ben çok faydasını gördüm . 1 haftadır kullanmıyorum düzenli yapıyo kullanmadımız halde