[silindi] evet hayatım teşekkür ederim sorduğun için ♥️ Bugün daha iyi. Nebülizatör aldım hava veriyorum sabah akşam burun spreyi derken düzeldi biraz. Ama hala kusuyor midesi bulanıyor. Bulantı şurubu verdi doktor onu da kullanıyoruz. İnşallah daha iyi olacağız 😔🙏🏻