pazartesi günü 20lik dişimi çektirdim, doktor ağrın olacağını sanmıyorum demişti ama ben 2 gündür ağrı kesicilerle yaşamaya çalışıyorum. morfin vurulan yerden itibaren 2-3 dişlik kısım aşırı ağrıyor, zonkluyor. ağrı olabilir dese sıkıntı yok derdim ama ağrın olmaz demesine rağmen 2 gündür çekiyorum bunu. sizlerin de ağrı oldu mu? olduysa ne kadar sürdü? 😬