Merhaba 2 gun sonra 11 haftalık hamile olucam. Mide bulantısı özellikle öğlen vakitlerinde bas dönmesi ve birden tansiyon düşmesi yaşıyorum elim ayağım tutmuyor gibi oluyor. Hareketlerini hissetmiyorum daha cinsiyeti de belli değil. Düne kadar yüzüm güzelleşmiş ama dün birden 4 tane sivilce çıktı. Cekirdek yemiştim ondan kesin 😂 kiz erkek farketmez eli yüzü düzgün sağlıklı hayirli evlat nasip etsin Rabbim. Bi kızım var şuan ise gönlümden geçen erkek tabi yine rabbim bilir. Canım sürekli tatlı şeyler istiyor en son kavun aserdim evde sürekli tatlı yapiyorum. Ikili üçlü test ayrıntılı ultrason yaptırmayı düşünmüyorum. Doktor yaptır derse yaptiricam. Sizde durumlar nasıl hamileliğiniz nasıl geçiyor 🌸 cinsiyeti belli olan var mi