Bebeğim 19 aylık emiyor. Geçen hafta sünnet ettirdik. Normalde de gün içinde ısırırdı oyuna vurduğunda emerken ama sünnet olunca da biraz hırslandı herhalde ağlarken falan verince hep ısırdı. Şimdiii sol göğsüm çok ağrıyor emzirince içim çekiliyor gibi oluyor. Normalde ağrı yok dokununcada ucuna dokunursam üzerine bastırınca ağrıyor. Ucu yara değil. ateşim yok. Ne yapabilirim neden böyle oldu ki? Nasıl düzelir varmı tecrübeniz?