Gaza iyi geldiği söyleniyor ama bağırsak taki iyi bakteriler aslında. Kaka ile de atılıyor zaten. Bağırsak florasının gelişmesi için faydalı. Sezeryan yada normal doğumla alakası yok her bebek doğumdan itibaren kullanabilir. Eczaneden buz aküsü ile aldığınıza dikkat edin. Kapağını açtığınızda oda sıcaklığında 1 ay yaşayabiliyor sonra atıyorsunuz