Iyi aksamlar herkese. 26 aylık oğlum 18. Aydan beri 12.400 kg. Tam 8 aydır kilosu aynı ne alıyor ne veriyor. İştahsız bir cocukta değil ki yemiyor da almıyor diyeyim. Tabi arada sirada az yedigi oluyor ama genel olarak güzel yiyen bir çocuk. Yasayan var mı böyle bir durum normal mi acaba