2maviboncuk Yusaydef Üst resimdekini kullanıyorum şuan alanından hiç görmedim belki yeni şekli böyledir paketleri nasil
Yusaydef Arkadaslar merhaba üstteki bezi eşim dışarı marketten aldı alttaki bezi sipairş verdim bunların hangisi doğadan?
Annepandaa Yusaydef üstte ki doğadan altta ki belki yeni pakettir yeni reklamlar frlan çıktı ya. Üzerinde yine doğadan şekillerş var
Rojdaa Yusaydef Alttakininilk defa görüyorum herhalde hiç denk gelmedi. Ama üsttekinden şuan kullanıyorum
cocomelon33 Yusaydef çoklu alıyorum uzun gidiyor yakın zamanda almadım valla üstteki kesin doğadan belki değiştirmişlerdir.Diğer kırmızılı paketin içini bilmiyorum o da olabilir.Verdiğin siparişte yazmıyor mu ne olduğu yazması lazım
Baakpnr- Yusaydef ben yeni anneyim kuzum daha 36 günlük önce sleepy kullandık şimdi yeni buna gectık eskisini bilmiyorm🥰