_ipekk18 Tatlı tatlı kaşınıyor dikişlerin olduğu yer 11 günlüğüz 🌺 Kaşıntı normal mi ? Her WC sonrası ılık su ile yıkıyorum kurulayıp batikon sürüyorum 🌺
pinkqueen77 _ipekk18 çok normal hafif şişlikte normal düzenli olarak temiz tutun 🌸 aşırı şişlik iltihap gibi akıntı olursa geç kalmadan bir uzmana gözükün 🌸
Ruhefza_ _ipekk18 ben yikayamiyorum tuvalete de çok egilemiyorum iki günlüğüz mikrop kapar diye korkuyorum yıkamak istiyorum ama egilemiyorum siz nasil yikayabiliyorsunuz
_ipekk18 Ruhefza_ bende eğilmiyorum atakta duş başlığınla iliktan bir tık sıcak yıkıyorum sonra kurulayıp batikon sürüyorum ayna ile 🙂 ilk soğuk su ile taharet alıyordum sizlatti sonra ılıklık daha iyi