Ysmnnefe Doktor 7 aylık bebeğim kabız diye duphalac şurup verdi ama bebeğim içermesi 2 kez boğazına kaçtı zor kendine getirdim çok korktum cigerine kaçmış mıdır acaba nasıl anlarım çok kafama taktım
Mihrimahim16 Ysmnnefe İçmediği zaman zorlama bence sevdiği bir içeceğinin içine koy ver.. ciğerine kaçmamıştır korkma…
Ysmnnefe Mihrimahim16 yok aslında tadını sevdi ama tutamadı sanırım yağ gibi birşey bidaha kesinlikle karıştırmadan vermem