huzunkovankusu Sariiannee Yani çocuk doktorları 1 yaştan sonra verilebilir diyor aslında, oğlum alerji takipli güvendiğim bi alerji doktoru verebilirsiniz dedi ama bala alerjisi olmadığını bilmeniz lazım tabi. Gripken verdim hemen rahatlattı.
Balarisi_melisEla Sariiannee sen dua et yine dışarda hasta oluyo benimki oda değişse hasta oluyo🤯🤯🥵🧐bol.sarımsaklı sirkeli tavuk suyuna yoğurtlu corba yapıyorum
Balarisi_melisEla Sariiannee valla.kasim ayına bi girdik heeeerrr hafta burun akıntısı geniz akıntısı bi kurtulamadik
Sariiannee Balarisi_melisEla Ben de calpol aldım ama kapağını aşamadığım için içirmiyorum gülsem mi ağlasam mı 😅
Balarisi_melisEla Sariiannee Hahahah Allah seni napmasin çocuk kilidini mi açamadın 😂😂ben hergün serumla yıkıyorum anca rahat uyuyo
Sariiannee Balarisi_melisEla serumla komple mi yıkıyorsun? Valla açamadım bastırıyorum olmuyor delireceğim şişeyi kırmayı düşünüyorum🤔
Balarisi_melisEla Sariiannee yeni kapaksa bıçağı ortasında gezdir plastiği kırılır,evet şırıngaya çekiyorum her iki buruna 2,5 ml.sıkıyorum
Sariiannee Balarisi_melisEla He ben de yapmıştım onu bir ara bayağı etkili demi açıyor ama kısa sürede yine eski hali🥺
Balarisi_melisEla Sariiannee evet rahatlatıyor ama benim kiz kafasi çok terliyor ondan sanırım hep geniz akıntısı var doktora her götürdüğümde geniz akıntısı var diyo
Balarisi_melisEla Sariiannee oda için mi yoksa hava makinası mı oda için kullanmadim ama hava makinasıyla hava verdim ama artik sadece Burunda tıkanıklık olduğunu anliyorum hava vermiyorum
Sariiannee Balarisi_melisEla Yani odaya hava vermek daha sağlıklı özellikle klima kullanıyorsanız o içeriyi çok kurutuyor tıkanıklık akıntı yapabiliyor