Sariiannee bak benim yeğenim var çok tombiş 🤭 çok sağlıklı besliyor annesi, sebzesi proteini vs bebek de iştahlı yiyor maşallah çok güzel bakıyor ama 1 hafta hasta 2 gün iyi sonra 1 hafta yine hasta doğdu doğalı bağışıklığı zayıf yani yeme içmeyle olmuyor. Ama şunu fark ettim ev sıcak olmasına rağmen kat kat giydiriyor. Üşürmüş. Benim oğlum ben ne giyersem onu giyiyor kat olarak. Daha küçükken parkeleri kumandaları aklınıza gelecek tüm mikrop yuvalarını yalamıştır 😅 belki de bu yüzden vücudu bağışıklık kazandı