Emineg35 SANANE_ONANE71 canım benim bende de var. Ama neden aldım diyorum. Eğer hareketli bi bebekse durmuyor içinde. Tavsiye sadece. Bi heves aldım ama hiç kullanmadık nerdeyse. 2 yastıkta aynı işi görüyor.
SANANE_ONANE71 Efus googleye hızlı resim yukle yaz ordan yüklediğin resmi ordan kopyala buruya yapıştır
Yorguun SANANE_ONANE71 canım kusura bakma atamadım çünkü doktora gittim kontrolümüz vardı kızımın eli yanmıştı onunla uğraşıyorum kaç zmandir şimdide dış cikartiyo depoda olduğu için inip çıkarmam gerekti elimin altında olsa hemen atabilridim kusra bakmayın tekrar