Arkadaşlar biliyorsunuz sma testi artık evlilerede ücretsiz ve bütün sağlık ocaklarında yapılıyor. Bebek düşünen arkadaşlar benim başıma gelmez demeyin lütfen ihmal etmeden hemen kan testinizi verin. Çok basit bir işlem önce baba adayı kan veriyor. Bir sıkıntı çıkarsa anne adayıda kan veriyor ve tüp bebek tedavisini devlet ücretsiz karşılıyor. Bu bebekleri gördükçe içimden birşeyler kopuyor. Lütfen farkındalığı arttıralım çevrenizde bebek sahibi olmak isteyen herkese (hatta bebek düşünmesenler bile çünkü kazayla olabiliyor) bu testden bahsedin 🙏🌸