Comologgo 4 sene oldu oğlum sünnet olalı hala o günü hatırladıkca icim acır zor bir durum ama küçük yaptırmanız daha iyi olmuş o günü hatırlamayacak bilinç altında kalamayacak oğlum kendine baktıkça ağlardı kestiniz yok ettiniz orami diye 🙂 üzülmeyin ama bi kaç güne toparlar