Gizemisss Kızlar 3 aylkkıen ana kucağına oturtuyorum genelde annemle ablam kzııuor cocuğu düz yere yatır dönmeye başlıcak diye? Napcam ya😩
Mihrimahim16 Gizemisss Ben doğduğu günden beri koyuyorum kızımı 🤣 En büyük yardımcım Güvenlik kilidi var birşey olmaz… Kilidini tak unutma sakın…
Mizmizmyrtle Gizemisss nolcak canım kemerini bağladın mı hiç bişey olmaz bizimki 4 aylık koyuyorum kemerini takıyorum ve gözümün önünden ayırmıyorum çünkü kendini aşağı kaydırıyor
Alyaprenses Gizemisss 5 aylık oldu bebeğim ana kucağında oynatıyorum tabi ki düz yerdede oynuyor zaten çok hareketlendiği için pek durmak istemiyor max.10dk güvenliği sağladığında sorun yok 💐