melekustundag merhaba öncelikle bebeginiz istemeden yapamazsınız, kızım benim le birlikte banyoya girip lazimligina oturuyordu çiş yapıyorum diyordu, bebeklerini getirip çiş yaptırıyordu, daha önemlisi bezi ıslakken rahatsız oluyordu. Internette aratıp 3 gün kuralı uyguladım 1. Gun 10 dk kada bir sordum ve sürekli banyoyu bekledik. Biraz kaçaklarla şükür baya alıştık.