incitanem19 anlamaz olur muyum! 2350 doğdu bebeğim 37 haftalıktı. İlk 2 ay çok güzel kilo aldı sonraları yavaş yavaş kilo alımı 400 grlara indi akranlarına yetişmek isterken böyle olunca moralim bozuldu tabi. kilolu olanlarında obez kolesterol vs. sıkıntıları olabiliyor önemli olan sağlık, sağlığı yerindeyse bin şükür de canım, insanın içi öyle ferahlıyor.