Zeynep_2022 merhaba benm kızımda sarılıktı
. 10 günde geçirdim ve düştü sarılıgı bebekler uykulu olduğu için ben sağıyordum sütümü biberonla veriyordum uyanık oluncada emziriyordm mamada verdim çok şükür geçti bitti su bile çay kaşigiyla verdim idrarını yaptıkça sarılıgını attı ben Gündüzleri 1 satte 30 cc gecelerinde 2 satte bir verdim sık sık beslemek ve uyandırmaya çalişmakla geçio