Benim kızımda 10 ay 10 günlük. Öyle başka çocuklar gibi omletmiş,et,balık,pankek hiç yemez. Yediği şey yaptığım çorbalar, yoğurt ve karışım kahvaltı 😔 meyveyi hergün yerdi rendeden geçiripte ama influenza oldu enfluvir şurunçbunu kullandıktan sonra meyvede yemek istemiyor. Başka çocuklarla kıyaslamak maksatlı değil ama herşeyi yiyen çocuk görünce ınstangramda içim gidiyor. Mühendis baba var mesela oğlu herşeyi nasıl yiyor hayretle bakıyorum hatta izlemeden geçiyorum🙈 ama kilomuz 8.300 falan. Dr normal dedi. Çokta kilolu olmasına gerek yok zaten. Kiloya takılmıyorum. Yine de çok şükür 🙏 diyorum😊