asude456 çok açken vermeyin çok tokken veya çok uykusu varken de vermeyin biraz sütünüzü içirin mesela sonra çeşitli pozisyonlarla deneyin tutturmayı. Benim oğlum da öyleydi kıyamet koparıyordu en son çareyi silikon uç takmakta buldum biberon falan sanıyordu galiba alıyordu hemen çekiyordu sütü. Emzik alıyorsa onunla kandırın emziği emerken bi anda çekin ağzından hemen memeyi verin çeksin biraz anlayınca tekrar emzik verin zamanla düzelir. Benim oğlum da sizin bebeğiniz gibiydi ama inatla aşmaya çalıştım hala çok açsa mesela memeyi almıyo o zaman sağdığım sütten biraz verip sakinleştiriyorum sonra emziriyorum🤷🏻♀️