Arasbabyy
meme reddini ciddi şekilde yaşayan biri olarak biberona baya karşıyım 🙈 doğum öncesi önerdiler diye bir sürü biberon aldım 1 tanesi hariç hiç birini kullanmadım onu da hastanede hemşireler yüzünden başladık sonrası meme reddi oldu çok çektim. Kızım 5-6 aylık döneme geldiğinde biz alıştırma bardağına geçtik. Bir de kaşık biberon aldık onunla içirdik. Biberon yerine onları tavsiye ederim ☺️