Doktorunuz size yapmanız gerekeni söylemiş zaten..
ama antibiyotik illa yüksek ateşle başlanmaz, antibiyotik verilmesi için enfeksiyon olması gerekir. Enfeksiyon ise ateş yapar. Antibiyotiğin amacı vücutta bulunan enfeksiyonu, mikrobu öldürmek içindir, bunun için vardır.
siz doktorunuzu dinleyin.
dipnot: bir doktor olarak yazmadım. Doktor değilim.